Sirius

Yekra Player

Yekra is a revolutionary new distribution network for feature films.

Sirius

“Sirius” is a feature length documentary that follows Dr. Steven Greer – an Emergency Medicine doctor turned UFO/ New Energy researcher – as he struggles to disclose top secret information about classified energy & propulsion techniques. Along the way, Dr. Greer investigates new technology and sheds light on criminal suppression. He accumulates over 100 Government, Military, and Intelligence Community witnesses who testify on record about their first-hand experiences with UFOs and with the cover-up.

In the course of his research Dr. Greer is asked to look at an amazing find: a humanoid specimen, 6 inches long from the Atacama Desert. Not until 2012 was he given permission to take bone samples and DNA from the specimen. At that same time a pre-eminent geneticist, hearing of this find, offered to do DNA testing. He enlisted an MD from the same university,- world renowned for his work with skeletal anomalies, to view the x-rays and CT scans. Their expertise along with Dr. Greer’s expansive knowledge of the subject bring more questions than answers. Where did this “Atacama Humanoid” come from? Are there others like it? What does it say about the origin of the human species?

While on this odyssey, the audience gains a whole new perspective on technology, human evolution, and clandestine organizations who have manipulated and controlled the public for centuries.

donderdag 14 juli 2011

Genoeg is genoeg!

Genoeg is genoeg! Is wat ik in mijn timeline lees. Mensen zijn het zat! Henk de Bres is de pedo's zat. Heleen is haar stalkers zat. Wij zijn de EU zat en noem maar op. Wat de mensen ook zat zijn is het gevoel van onveiligheid. En ja, ik weet dat het geen gevoel maar een feit is. Nederland is onveiliger geworden. PUNT

Juweliers die acht keer! 8! keer! overvallen zijn door tuig! Door straatterroristen. Een als maar groter wordend probleem. Het lijkt wel alsof de overheid machteloos staat, en ergens is dat ook wel zo. Je kan niet iemand oppakken voordat hij de misdaad heeft gepleegd. En discriminatie is hier in Nederland een groter probleem dan de misdaad zelf!

Discriminatie is het codewoord voor vrijspraak of verzachtende omstandigheden, er is altijd wel een excuus. Terwijl de feiten laten zien dat we alle rede hebben om te discrimineren is het alsnog verboden. Het komt bij mij over als het probleem zien maar niet op willen lossen.

Maar goed het komt een beetje op hetzelfde neer als ik in mijn vorige blog probeerde te vertellen. De omgekeerde wereld. Ik zit al een tijd op twitter en ik volg daarbij en stel geweldige mensen. En met een paar van hun heb ik zelfs goed contact en zijn ondernemer en die zijn het zat, en die willen verandering.

Een van die mensen is @DolDrieschtBlog Hij schrijft een geweldig blog, of je het er nu wel of niet mee eens bent. Het verhaal is goed. Dan hebben we nog @YvonneTax de vrouw van een stoere supermarkt ondernemer. Zo eentje die niet alleen te vrezen heeft van straatterroristjes maar maar ook nog eens van oude demente vrouwtjes die schappen van rij 4 van het koekies rek leeg pikken.

Ze heeft een heel verhaal geschreven, en aan mij en driesch gevraagd daar wat van te maken. Ik kan je vertellen wij voelen ons vereerd, maar het is eigenlijk ook best een opgave voor een blogger iemand anders zijn feelings te gaan verwoorden. En daarom presenteer ik. Haar verhaal. Ik zou het mischien editen, aanpassen en er een sausje overheen gooien. Want anders werd het te lang. En werd je misschien wel afgeleid. Maar weet je. Dit is mijn blog, en ik heb schijt. Dus hier komt die meid. Jouw verhaal op mijn blog. Het volgde is op die van jou ;)

Genoeg is genoeg !

Als ondernemer neem je al veel risico, … en zeker als je een hardwerkende, een eenmanszaak runt. Wie vervangt je als je ziek bent? en wie garandeert je vaste inkomsten?…. Maar je bent wel 24/7 met je zaak bezig.

Gelukkig zijn ze er nog wel en daarom kunnen we nog steeds gezellig winkelen in de stad, of even gezellig wat drinken op een terrasje.. klinkt vanzelfsprekend.
Minder vanzelfsprekend wordt het als je als ondernemer beroofd of erger nog..overvallen wordt !!! Wat voor impact heeft dit op je … je zuurverdiende centjes weggerroofd door laffe lafbekken met mutsen op en dreigende handelingen en taalgebruik. En toch moet je doorgaan…

Je voelt vast waar ik naartoe wil… het schrijnende geval van de juwelier Jos, die zelfs tot en met een dwarslaesie vecht voor zijn zaak (en zijn boterham) !!!
Hij moet nu vóórkomen omdat het tuig hem nu aanklaagt wegens discriminatie omdat hij hetzelfde tuig weert uit zijn winkel !!!

Totaal terecht vinden wij !!! en wij vinden OOK dat er iets concreets gedaan moet worden aan hangjongeren, vandalisme, om het gevoel van veiligheid onder andere terug te geven aan de ondernemers en uiteraard de burgers die – met name ’s-avonds de straat niet meer op durven.

Er kunnen vele redenen zijn waarom de jeugd ontspoort, maar eigenlijk is het simpel: “OPVOEDING”. Opmerkelijke tendens is de criminaliteit onder de allochtone jongeren met hun peergroups. Je bent tenslotte stoer om erbij te horen. Opvallend is ook dat autochtone jongeren het “dialect” van Marokkaanse jongeren overnemen, dat is namelijk heel stoer en indrukwekkend.

Wat is het probleem… investeren ouders te weinig in hun kinderen? Veel ouders werken allebei, en staan onder stress en bij ouders van andere culturen heeft de oudste zoon het voor het zeggen….. Er worden Jongeren Opvang Plekken gerealiseerd door de gemeente, maar helaas zijn die in No-time afgebrand of gesloopt. Vervolgens zijn de bushokjes, afvalcontainers e.d. aan de beurt. Met name door mijn studie (SPH) en mijn werk , heb ik veel onderzoek gedaan naar probleemgedrag bij jongeren. Containerbegrip PDD-NOS is er eentje van.. dat is probleemgedrag die niet te kaderen is volgens de DSM4.. maar kost ons wel bergen met geld. Gek genoeg maken allochtone ouders hier nagenoeg GEEN gebruik van .. het wordt dus “normaal “ gevonden.
Wel slim als je het falen in opvoeding kan kaderen onder een psychische diagnose /aandoening.

Kortom:
Wij eisen maatregelen tegen dit straattuig en willen dit graag op de agenda van de tweede kamer krijgen.
Daarom tijd voor een petitie, want genoeg is genoeg !!!


Zoals je kunt zien is het ongenoegen groot, en moet er echt iets gaan gebeuren want het loopt allemaal redelijk uit de hand. Zoals ik in mijn vorige post al aangaf. Dienstplicht is de oplossing! Serieus waar. Niet voor alle problemen maar wel voor een hoop leest het commentaar van Ouwe Stomp in mijn vorige post, en je snapt wat ik bedoel. Ik wil het hier voor nu bij laten, en vragen of u er op zijn minst over na zou kunnen denken. Ik dank u wel voor het lezen.

Tot twitters ;)

1 opmerking: