Sirius

Yekra Player

Yekra is a revolutionary new distribution network for feature films.

Sirius

“Sirius” is a feature length documentary that follows Dr. Steven Greer – an Emergency Medicine doctor turned UFO/ New Energy researcher – as he struggles to disclose top secret information about classified energy & propulsion techniques. Along the way, Dr. Greer investigates new technology and sheds light on criminal suppression. He accumulates over 100 Government, Military, and Intelligence Community witnesses who testify on record about their first-hand experiences with UFOs and with the cover-up.

In the course of his research Dr. Greer is asked to look at an amazing find: a humanoid specimen, 6 inches long from the Atacama Desert. Not until 2012 was he given permission to take bone samples and DNA from the specimen. At that same time a pre-eminent geneticist, hearing of this find, offered to do DNA testing. He enlisted an MD from the same university,- world renowned for his work with skeletal anomalies, to view the x-rays and CT scans. Their expertise along with Dr. Greer’s expansive knowledge of the subject bring more questions than answers. Where did this “Atacama Humanoid” come from? Are there others like it? What does it say about the origin of the human species?

While on this odyssey, the audience gains a whole new perspective on technology, human evolution, and clandestine organizations who have manipulated and controlled the public for centuries.

maandag 4 maart 2013

Nederland Sorry!


Nederland sorry, dat is het eerst wat er in mijn opkomt als ik lees wat het kabinet nu allemaal weer voor plannen heeft. Nederland sorry voor mijn stem op die man die elke verkiezingsbelofte heeft gebroken die hij maar kan. Juist die man, Rutte. Rutte heeft mijn stem verkwanseld en onherstelbaar misbruikt! Hij gebruikt mijn stem om te nivelleren, ouderen uit te kleden, gehandicapten te korten, werkende te straffen en de uitvreters te belonen. Spijt heb ik dat ik überhaupt heb gestemd, er is op dit moment geen enkele partij voor mij.

Nederland het spijt me. Ik was een zo’n eikel die tactisch stemde ik stemde VVD heel egoïstisch omdat ik niet wilde dat de PVDA de grootste werd en een stem op de SP of PVV die kans alleen maar groter maakte. Begrijp me niet verkeerd, ik kan me best vinden in een aantal ideeën van de grote blonde leider en ook ik maak me grote zorgen om de ideologische Islam, ik leid alleen niet aan tunnelvisie en heb een probleem met Religie in zijn geheel, dus ook het Jodendom, Christendom, Katholieken en noem maar op. Bij de PVV heb ik het gevoel dat er meer speelt dan alleen een hekel aan de Islam. Bij de PVV heb ik het gevoel dat er een enorme Joodse lobby achter zit en dat weerhoud mij om op de PVV te stemmen.  U begrijpt dat CDA SGP en CU bij mij in ieder geval geen enkele kans maken.

Ook overwoog ik een stem op de SP, die heeft tenminste niets met religie maar zijn wel weer van het nivelleren. Natuurlijk wil ik graag delen en natuurlijk dragen de breedste schouders de zwaarste lasten, maar daar mag wat mij betreft ook wat tegenover staan. En dat gevoel heb ik bij de SP dan weer niet. Voor mijn gevoel wil de SP dat je alles inlevert aan de staat zodat zei er ‘mooie’ dingen mee kunnen doen en of je nou werkt of niet de inkomens zullen vrijwel gelijk zijn. Daar werk ik niet voor, ik werk voor mijn eigen geluk en niet voor dat van een ander. Als ik daar iemand anders gelukkig mee kan maken dan is dat mooi meegenomen maar ik doe het in eerste instantie voor mijzelf en mijn gezin.

Mijn vertrouwen in de politiek is de laatste jaren, en zeker de afgelopen 3 jaar tot het nul punt gedaald. Dit komt voor een groot deel door die rat van een Rutte. Het gejank over populisme komt me de strot uit. Elke politicus die iets roept wat er speelt bij het volk wordt weggezet als populist. Wat dus feitelijk niets meer of minder betekent dan de stem van het volk. Snapt u hem nog? Ik leg hem even uit. In Den-Haag zitten ze niet te wachten op de stem van het volk. Dat zou inhouden dat ze moeten luisteren naar het volk en het volk is maar irritant met al hun onwelgevallige meningen. Dat moeten we niet willen als politicus. Graaien en zakken vullen dat is waar ze daar voor zijn. Ze zien de bui allang hangen en zorgen op dit moment alleen goed voor zichzelf. Als straks de Europese bom barst zijn ze weg, en staan wij machteloos.

Soit! Bekijk het maar daar in Den-Haag! Als ik weg kan ben ik weg… Het spijt me Nederland, dat ik mede schuldig ben aan dit vreselijke kabinet. Ik dacht het allemaal goed te doen, maar niets blijkt minder waar.
Sorry!

2 opmerkingen:

  1. Of je nou wel of niet stemt, maakt niks uit. Eerst "beloven" ze van alles en als ze eenmaal de grootste partij zijn, gaan ze onderhandelen en komt er vervolgens niks van terecht.
    Raar land!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Natuurlijk wil ik graag delen en natuurlijk dragen de breedste schouders de zwaarste lasten, maar daar mag wat mij betreft ook wat tegenover staan."

    Is dit geen paradox, is juist het idee achter onze samenleving niet dat als je wat meer hebt dit afstaat aan mensen die het minder hebben zonder dat je daar wat voor terugkrijgt?

    BeantwoordenVerwijderen