Sirius

Yekra Player

Yekra is a revolutionary new distribution network for feature films.

Sirius

“Sirius” is a feature length documentary that follows Dr. Steven Greer – an Emergency Medicine doctor turned UFO/ New Energy researcher – as he struggles to disclose top secret information about classified energy & propulsion techniques. Along the way, Dr. Greer investigates new technology and sheds light on criminal suppression. He accumulates over 100 Government, Military, and Intelligence Community witnesses who testify on record about their first-hand experiences with UFOs and with the cover-up.

In the course of his research Dr. Greer is asked to look at an amazing find: a humanoid specimen, 6 inches long from the Atacama Desert. Not until 2012 was he given permission to take bone samples and DNA from the specimen. At that same time a pre-eminent geneticist, hearing of this find, offered to do DNA testing. He enlisted an MD from the same university,- world renowned for his work with skeletal anomalies, to view the x-rays and CT scans. Their expertise along with Dr. Greer’s expansive knowledge of the subject bring more questions than answers. Where did this “Atacama Humanoid” come from? Are there others like it? What does it say about the origin of the human species?

While on this odyssey, the audience gains a whole new perspective on technology, human evolution, and clandestine organizations who have manipulated and controlled the public for centuries.

dinsdag 5 juni 2012

Richard vs VoetbalTokkie

Richard vs VoetbalTokkie

Ja ja, je staat na je werk in de supermarkt voor nog wat kleine boodschapjes in de rij. Achter je staat een vriendelijke negerin en daarachter staat een of andere scharminkel die eigenlijk alleen opviel omdat zijn bomberjack hem nog wat volume gaf en om de domme taal die deze meneer uitsloeg. Naast me in de andere rij staat een meisje met een iet wat ongelukkig gekozen "I Love Amsterdam" tas, ze had zich waarschijnlijk vergist. Uit haar oordopjes kwam het geluid van wat dancemuziek en stond netjes op haar beurt te wachten. Toen er ineens achter mij iemand het nodig vond om op het meisje te gaan schelden en daarbij medestanders zocht in de rij. Want zo'n tas in Rotterdam, DAT kon echt niet en eigenlijk moesten we haar maar gewoon kapot maken. Het meisje hoorde niets of deed net alsof ze niets hoorde en negeerde hem totaal :D De dame achter mij vroeg zich hardop af waarom ze op de een of andere manier altijd de verkeerde rij uitkoos en ik knikte instemmend met mijn hoofd. Ik heb dat ook altijd mevrouw maar gelukkig zijn we zo aan de beurt. Inderdaad, verzuchte ze.

Ondertussen probeerde onze pratende bomberjack de aandacht op zich te vestigen en vroeg zich hardop af waarom niemand anders vond wat hij vond! Die TAS!!! Nu heb ik een vrij hoge tolerantiegrens of althans dat maak ik mezelf altijd wijs, maar kon het niet laten om onze druktemakert aan te spreken op zijn gedrag. Heej joh, zijn er nou werkelijk geen andere dingen in de wereld om je druk om te maken dan zo'n meisje met een 020 tas? Ik zag als snel dat het vergeefse moeite was omdat meneer mij dacht uit te kunnen leggen waarom zo'n meisje kapot moet want dat was immers met de vorige die zo'n tas bij zich droeg ook gebeurd, om vervolgens met trots te vertellen dat hij een Feyenoord supporter is en dat wij (spreek voor jezelf) dat niet pikken! Ik schiet in de lach en vraag onze nep-supporter of hij zich niet afvraagt waarom supporters een slechte naam hebben? Stomme vraag natuurlijk want het antwoord kan je raden.

Lichtelijk opgewonden vertelde hij mij dat hij dat zeker raar vond! Want hij gaf alles voor Feyenoord! tot op zijn laatste cent door dik en dun! en dat hij tenminste durfde te knokken voor zijn club met een iet wat intimiderende toon. Dus waar had ik het over? en ja waarom hebben supporters een slechte naam? vroeg hij ietsjes geïrriteerd terug. Ik zag eigenlijk al dat deze discussie nergens toe ging leiden omdat meneer een behoorlijk geestelijke uitdaging lijkt te hebben. Maar ondertussen was ik ook geïrriteerd geraakt want van zoveel domheid wordt gewoon echt niemand vrolijk. Dus ik zeg tegen hem dat komt omdat jullie zo intelligent zijn en dacht meteen van oei, nou heb ik stront! Maar niets bleek minder waar en zijn mentale uitdaging groter dan ik had gedacht.

Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n dom gezicht gezien als ik vandaag zag. Hij moest serieus over het antwoord nadenken terwijl de rest van de supermarkt uitbrak in een hard en zelfs schaterend gelach! Ondertussen waren mijn boodschapjes al over de band gegaan en kon ik mijn pincode intoetsen om af te rekenen. Ik pakte mijn spullen draaide mij om en deed iedereen de groeten, zelfs onze pratende bomberjack en vervolgde mijn weg. Stiekem verwachte ik nog wat, maar dat bleef uit. Sterker nog ik denk dat Harrie de hooligan zich nu nog aan het afvragen is wat ik met mijn antwoord bedoelde, en laten we hopen dat hij daar heel lang mee bezig is! Harrie de hooligan is geen Feyenoord supporter maar een rasechte VoetbalTokkie met het IQ van een fruitvlieg en een schande voor de club! Helaas lopen er veel te veel van dit soort gasten rond, maar zet ze maar flink voor lul! Ze zijn zelfs te dom om dat te snappen!

Doe nou gewoon es normaal! ALLEMAAL!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten